Ford Ranger 2019. (redizajn)


Evropski Ranger za 2019. neznato se razlikuje od aktuelne verzije, a promene se uglavnom svode na sitne kozmetičke intervencije na svetlima za maglu smeštenim u prednjem braniku, dok je maska hladnjaka restilizovana u paketu Wildtrak. 

Unutrašnjost je praktično netaknuta, osim što će kupcima na raspolaganju biti novi dezeni presvlaka, uključujući kožni paket u skupljim varijantama pikapa.

Mnogo bitnije promene dogodile su se ispod površine vozila. 


Ford Ranger za 2019. dobio je novi 2.0 litarski dizel motor iz EcoBlue porodice. U zavisnosti od tržišta, ovaj agregat biće dostupan sa 130, 170 ili 210 ks.
Prve dve opcije imaju po jedan turbo punjač i zameniće odlazeći 2.2 litarski TDCi, dok je nasnažnija varijanta zasnovana na twin-turbo tehnologiji i predstavlja zamenu za 3.2 litarski TDCi sa 5 cilindara. 

Kupcima u Evropi neće biti ponuđen 2.3 litarski EcoBoost turbo benzinac koji pogoni model za američko tržište.

Svi modeli Ford Rengera za evropsko tržište standardno su opremljeni pogonom na sva 4 točka. 

Snaga se prenosi pomoću 6-brzinskog manuelnog menjača, dok je kao opcija na raspolaganju i 10-brzinski automatik koji je novina u evropskom Rangeru.


U Fordu kažu da će novi automatski menjač smanjiti potrošnju goriva za 10-ak procenata u odnosu na odlazeći model. 

Proizvođač takođe tvrdi da je restilizovani Ranger prvi pikap u Evropi koji će standardno imati Pre-Collision Assist sistem za sprečavanje sudara, opremljen tehnologijom Pedestrian Detection za uočavanje prešaka na putu, kao i Intelligent Speed Limit sistem.

Ford Ranger za 2019. stiže i sa sistemom beskontaktnog otključavanja i startovanja motora, dok je brava na vratancima tovarnog prostora konačno integrisana u sistem centralnog zaključavanja. 

Redizajnirani model pojaviće se u prodajnim salonima širom Evrope polovinom godine.

Comments